- معرفی ششمین کنگره عناصر کمیاب ایران
- معرفی اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی
- کارگاه های آموزشی سومین کنفرانس ملی رویه های بتنی
- معرفی کنفرانس ملی بافت فرسوده شهری
- پیام رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران
- درباره کنگره دوسالانه و بین المللی سلامت درحوادث و بلایا
- آغاز فعالیت پایگاه رتبه بندی پژوهشی بانکها همزمان با هفته پژوهش
- معرفی اعضای کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
- متن مصاحبه دبیرخانه همایش شرق شناسی، فردوسی فرهنگ و ادب فارسی با دبیرعلمی همایش
- شیوه نقش آفرینی خانواده متاثر از خط مشی های حاکمیتی
- کمیته علمی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی اعضای کمیته علمی و اجرایی یازدهمین کنگره مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری و سومین کنگره سلامت مردان
- صدور گواهی زود هنگام پذیرش مقاله و داوری سریع مقالات
- آغاز اعلام پیش از موعد نتایج داوری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
- برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای شکل گیری و توسعه تعاونی های چند منظوره گردشگری روستایی
- مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه منتشر شد.
- فراخوان مقاله دهمین همایش مجازی بین المللی تحولات جدید ایران و جهان
- درباره چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
سخنرانان اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابیدر تاریخ۲۳ دی ۱۳۹۴ توسط در شهر تهران برگزار می شود.
با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.
سخنرانان اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی به شرح زیر می باشند:
دکتر محمود محمدیان
دانشگاه علامه طباطبایی
«بررسی نقش تحقیقات بازاریابی در تبلیغات»
دکتر سید محمد اعرابی
دانشگاه علامه طباطبایی
«الگوی استراتژی های بازاریابی»
دکتر میراحمد امیرشاهی
دانشگاه الزهرا (س)
«حوزه های اخلاقی در تحقیقات بازاریابی»
دکتر علی صنایعی
دانشگاه اصفهان
«تحقیقات بازاریابی؛ با رویکرد فن آوری های نوین»
مهندس محسن نصیری
دبیر انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
«تحقیقات بازاریابی در ایران و جهان»
دکتر کامبیز حیدرزاده
دانشگاه آزاد اسلامی
«نقش تحقیقات کیفی در بازاریابی و رفتار مصرف کننده»
دکتر محمد بلوریان تهرانی
دانشگاه علوم و فنون مازندران
«تحقیقات بازاریابی در حوزه تبلیغات (قبل، حین،بعد)»
دکتر بهرام خیری
دانشگاه آزاد اسلامی
«تحقیقات بازاریابی، وظیفه ای فرا وظیفه ای»
دکتر حیدر امیران
دانشگاه آزاد اسلامی
«نگاهی به شاخص های عملکردی شرکت های پخش و توزیع»
دکتر شهریار عزیزی
دانشگاه شهید بهشتی
«بایدها و نبایدهای در کاربست ابزار و تکنیک های بازاریابی»
دکتر پرویز درگی
سازمان مدیریت صنعتی و TMBA
«آسیبشناسی صنعت تحقیقات بازار از منظر کارفرمایان و محققان»
دکتر محمد آزادی
سازمان مدیریت صنعتی
«ارائه تجربیات در خصوص جایگاه تحقیقات بازاریابی در معماری برند سازمان ها»
دکتر سامان شیخ اسماعیلی
دانشگاه آزاد اسلامی
«نزدیک بینی متدولوژیک و تغییر پارادایمیک در تحقیقات بازاریابی»
دکتر کامران صحت
مدرس و مشاور بازاریابی و برندینگ
«مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس بازار ایران»
دکتر اعظم رحیمی نیک
دانشگاه آزاد اسلامی
«نقش بازاریابی کلان در توسعه کشورهای در حال توسعه»
دکتر سید مرتضی عظیم زاده
دانشگاه فردوسی مشهد
«برند سازی و ضرورت تحقیقات بازاریابی در صنعت ورزش به عنوان حوزه ای نوین در بازار ایران»
دکتر آرمان احمدی زاد
دانشگاه کردستان
«پروژه های ضروری تحقیقات بازاریابی برای شرکتهای ایرانی»