- معرفی ششمین کنگره عناصر کمیاب ایران
- معرفی اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی
- کارگاه های آموزشی سومین کنفرانس ملی رویه های بتنی
- معرفی کنفرانس ملی بافت فرسوده شهری
- پیام رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران
- درباره کنگره دوسالانه و بین المللی سلامت درحوادث و بلایا
- آغاز فعالیت پایگاه رتبه بندی پژوهشی بانکها همزمان با هفته پژوهش
- معرفی اعضای کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
- متن مصاحبه دبیرخانه همایش شرق شناسی، فردوسی فرهنگ و ادب فارسی با دبیرعلمی همایش
- شیوه نقش آفرینی خانواده متاثر از خط مشی های حاکمیتی
- کمیته علمی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی اعضای کمیته علمی و اجرایی یازدهمین کنگره مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری و سومین کنگره سلامت مردان
- صدور گواهی زود هنگام پذیرش مقاله و داوری سریع مقالات
- آغاز اعلام پیش از موعد نتایج داوری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
- برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای شکل گیری و توسعه تعاونی های چند منظوره گردشگری روستایی
- مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه منتشر شد.
- فراخوان مقاله دهمین همایش مجازی بین المللی تحولات جدید ایران و جهان
- درباره چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
پیام دبیر اجرایی و عضو کمیته علمی اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران
یک لغزش کوچک برای سازمان های بزرگ بمنزله هزینه های سنگین و برای سازمان های کوچک بمنزله مرگ آنان است. این مهم نشان میدهد که مدیران و کارشناسان ارشد سازمان لازم است تا سازمان خود را به سازمانی چابک یا Agile Organization تبدیل نمایند. در حقیقت چابکی سازمان های امروز یک باید است که آنان را در بهره گیری بهینه از فرصت ها و از سوی دیگر در رویارویی در برابر تهدیدها در حوزه های تصمیم گیری و اقدام بموقع، بروز نگاه می دارد.
از این منظر، یک سازمان بدون بهره گیری از سیستم هوش تجاری یا Business Intelligence بعنوان مولفه ای لاینفک از سازمانی چابک، قادر نیست و نخواهد بود تا خود را به مجموعه ای چابک تبدیل نموده و همچنین در مرور زمان چابکی آن را حفظ نماید.
در حقیقت سیستم هوش تجاری تنها یک ابزار نیست، بلکه پدیده ای چترگونه است که مجموعه ای از مولفه های نرم و سخت در سازمان را پوشش می دهد. از دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان در سطح استراتژیک گرفته تا افزایش سرعت و دقت در سطح عملیاتی سازمان را پوشش می دهد و تمامی نیروهای انسانی سازمان در تمامی سطوح آن را قادر می سازد تا مبتنی بر دانش استخراج شده ای که در داده های داخلی و خارجی سازمان وجود دارد، از چابکی لازم برای تحلیل واقعیات سازمان و همچنین داشتن نگرشی نسبت به آینده آن برخوردار باشند.
در چنین سازمان چابکی است که سیستم هوش تجاری می تواند هوشمندی را در سراسر سازمان ایجاد نموده و مدیران و کارشناسان ارشد سازمان را از فرصت ها و تهدیدهای پیش روی آن مطلع سازد.
در این ارتباط، اولین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران در صدد است تا محققین، مدیران، و کارشناسان سازمان های امروز را با رویکردی علمی و کاربردی با قابلیت های سیستم های هوش تجاری اثربخش و کارآمد بعنوان کلیدی ترین مولفه یک سازمان چابک در قالبی علمی و بخصوص اجرایی، آشنا سازد.