- معرفی ششمین کنگره عناصر کمیاب ایران
- معرفی اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی
- کارگاه های آموزشی سومین کنفرانس ملی رویه های بتنی
- معرفی کنفرانس ملی بافت فرسوده شهری
- پیام رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران
- درباره کنگره دوسالانه و بین المللی سلامت درحوادث و بلایا
- آغاز فعالیت پایگاه رتبه بندی پژوهشی بانکها همزمان با هفته پژوهش
- معرفی اعضای کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
- متن مصاحبه دبیرخانه همایش شرق شناسی، فردوسی فرهنگ و ادب فارسی با دبیرعلمی همایش
- شیوه نقش آفرینی خانواده متاثر از خط مشی های حاکمیتی
- کمیته علمی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی اعضای کمیته علمی و اجرایی یازدهمین کنگره مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری و سومین کنگره سلامت مردان
- صدور گواهی زود هنگام پذیرش مقاله و داوری سریع مقالات
- آغاز اعلام پیش از موعد نتایج داوری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
- برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای شکل گیری و توسعه تعاونی های چند منظوره گردشگری روستایی
- مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه منتشر شد.
- فراخوان مقاله دهمین همایش مجازی بین المللی تحولات جدید ایران و جهان
- درباره چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
برگزاری نمایشگاه تخصصی مجاور چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری
با رشد روزافزون دانش در عرصه عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست درجهت یافتن ارزانترین و مطمئنترین روشها، امروزه بازاریابان و مصرفکنندگان، نمایشگاه را بهترین روش ممکن در این مسیر میانگارند.
استان تهران به مرکزیت شهر تهران، با وسعتی حدود ۱۸۸۱۴ کیلومتر مربّع بین ۳۴ تا ۳۶٫۵ درجه عرض شمالی و ۵۰ تا ۵۳ درجه طول شرقی واقع شدهاست. این استان از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از جنوب غربی به استان مرکزی، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود است. تهران پایتخت کشور ایران و بزرگ ترین شهر کشور بوده و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی ایران شناخته میشود. تهران به دلیل جایدادن بسیاری از کارخانههای مادر و بزرگ صنعتی در خود اولین شهر صنعتی ایران به شمار میرود. این شهر به دلیل صنعتیبودن و وجود فرصت های کاری بسیار، مهمترین شهر مهاجرپذیر کشور محسوب میشود. تهران رتبهٔ اول برجسازی را در بین شهرهای کشور به خود اختصاص دادهاست. این شهر به دلیل جذب سرمایههای کلان بخش خصوصی و خارجی به عنوان مهد سرمایهگذاری ایران شناخته میشود. به همین جهت تهران بهعنوان مهمترین بازارِ درخورتوجه دستاندرکاران ساختوساز، معماری و شهرسازی در سراسر کشور شناخته شده است که سالیانه پذیرای خدمات بسیاری در حوزۀ عمرانی معماری و شهرسازی در سرتاسر کشور است. در این مسیر، افراد و شرکتهای مرتبط با حوزه و صنعت عمران ، معماری و شهرسازی در سرتاسر کشور، تمرکز خود را به بازار سودآور تهران معطوف کردهاند.
نمایشگاه تخصصی سومین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری متعهد میشود که سکّویی مناسب برای شرکتکنندگان و سازمانها و شرکتهای کشور فراهم آورد تا بتوانند فرصتهای موجود در بازار را بشناسند و همینطور، افراد جویای خدمات بتوانند بهترین و مناسبترین و باکیفیتترین ارائهدهندۀ این خدمات را بیابند و با وی ارتباطهای لازم را برقرار سازند.
از تمامی کسانی که در سراسر کشور بهدنبال ورود به بازار پُرسود تهران پایتخت کشور ایران هستند، دعوت میکنیم تا در این نمایشگاه تخصصی و کنگره بین المللی حضور بههم رسانند.
شرح خدمات نمایشگاه:
- اختصاص فضای غرفه با سازۀ نمایشگاهی (اسپیس فریم)
- نورپردازی
- درج نام و مشخصات شرکت، در کتاب و سایت کنگره
- اختصاص سه عدد کارت دعوت بازدید از نمایشگاه بهازای هر غرفه
- اعطای لوح تقدیر ازسوی رئیس کنگره به شرکتکنندگان
- صدور یک عدد کارت رایگان حضور در کنگره و نمایشگاه
- بستۀ کامل کنگره (پکیج) برای دو نفر
- استقرار واحد اطلاعات و پاسخگویی، در ورودی درِ اصلی کنگره و نمایشگاه
- غرفهبندی استاندارد برای نمایشگاه
توجه:
* جانمایی و انتخاب غرفهها براساس اولویت زمانی ثبتنام وعقد قرارداد صورت میپذیرد.
* اعلام آمادگی برای مشارکت، تنها پس از پرداخت کامل هزینه، قطعی تلقی خواهد شد.
*زمان اتمام غرفهچینی یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه خواهد بود.
* زمان برچیدن غرفهها یک روز بعد از نمایشگاه خواهد بود.
گروههای کالایی شرکتکننده:
ردیف |
گروه کالایی |
ردیف |
گروه کالایی |
۱ |
معماری، دکوراسیون، نماسازی، محوطهسازی، نورپردازی |
۱۶ |
بانکهای عامل |
۲ |
مشاوران، پیمانکاران و ناظران ساختمانی |
۱۷ |
شرکتهای بیمهای |
۳ |
ابزارآلات، تجهیزات و ماشینآلات ساختمانی |
۱۸ |
پوششهای کف (کاشی، سرامیک، پارکت و …) |
۴ |
صنایع ساختمانی آب، فاضلاب و گاز |
۱۹ |
مراکز علمی، پژوهشی، آموزشی و آزمایشگاهی |
۵ |
تجهیزات، لوازم و چینیآلات بهداشتی |
۲۰ |
قطبها و انجمنهای علمی مرتبط |
۶ |
شهرداری ها و شرکت های دخیل در توسعه شهری |
۲۱ |
تعاونیهای مسکن، تشکلها، انجمنها |
۷ |
پوششهای سقف و دیوار و قطعات پیشساخته |
۲۲ |
نشریات، نرمافزارها و مراکز اطلاعرسانی |
۸ |
تونل، سد، راه، زهکشی و آبیاری |
۲۳ |
آسانسورها و بالابرها |
۹ |
خانههای پیشساخته |
۲۴ |
شیرآلات |
۱۰ |
فناوریهای نوین درصنعت عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست |
۲۵ |
یراقآلات ساختمانی(قفل،دستگیره و …) |
۱۱ |
سیستمهای تصفیه فاضلاب |
۲۶ |
لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی |
۱۲ |
در، پنجره، شیشه و ماشینآلات وابسته |
۲۷ |
موتورهای برقی و پرده کرکره |
۱۳ |
سنگهای ساختمانی |
۲۸ |
درب اتوماتیک |
۱۴ |
لوله اتصالات |
۲۹ |
تجهیزات و لوازم کار و ایمنی |
۱۵ |
رنگ، چسب، رزین، افزودنیهای بتن و مصالح، عایقهای صوتی و حرارتی |
۳۰ |
سایر صنایع و محصولات وابسته |
گروه های بازدید کننده:
انتظار میرود این گردهمایی بتواند بیش از ۳۵۰۰ نفر شرکت کننده و بازدیدکننده را جذب نماید. علاوه بر آن، متخصصان و دستاندرکاران حوزه های عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست ایران و جهان از دیگر بازدیدکنندگان این گردهمایی خواهند بود که بهدنبال ایجاد همکاریهای ملّی و بین المللی در این حوزهاند. همچنین گروههای کاریِ زیر در این کنگره و نمایشگاه حضور خواهند داشت :
– تمامی وزارتخانهها، ارگانها، سازمانها و نهادهای دولتی و غیردولتی متولّی صنعت عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست در کشور؛
– همۀ نهادهای قانونگذاری و سیاستگذاری در بخش صنعت عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست کشور؛
– نهادهای مالی ازجمله بانکها و مؤسسات اعتباری و شرکتهای بیمه؛
– دانشگاهها و پایگاههای پژوهشی و مطالعاتی؛
– اساتید، دانشآموختگان، دانشجویان و دانشپژوهان بخش عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست کشور؛
– نخبگان و خبرگانِ وادی عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست ؛
– شرکتهای طراح، سازنده و تأمینکنندۀ تجهیزات؛
– شرکتهای ارائهدهندۀ خدمات پشتیبانی و نگهداری، ایمنی و استانداردسازی؛
– تمامی شرکتها، نهادها، انجمنهای صنفی، سازمانها و مؤسسات داخلی و بینالمللیِ فعال در حوزههای تولید، انتقال، مدیریت و بهینهسازی؛
– کارفرمایان و مناقصهکاران؛
– شهرداری ها و شرکت های دخیل در توسعه شهری
– آرشیتکتها و طراحان داخلی و خارجی؛
– تجار و توزیعکنندگان؛
– تولیدکنندگان مصالح و ماشینآلات؛
– دستاندرکاران بخش ساختمان در سطح بین المللی؛
– سازمانها و بخش خدمات؛
– قطبها و انجمنهای علمی کشور و جهان.
فرصتهای موجود برای شرکتکنندگان:
نمایشگاه تخصصی سومین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری فرصت ویژهای است تا شرکتکنندگان بتوانند:
۱. آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان داخلی و خارجی قرار دهند؛
۲. از امکان تعامل و همکاری رودررو با استادان، صاحبنظران، مدیران، دانشپژوهان و سایر دستاندرکاران و ذینفعان صنعت عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست برخوردار شوند؛
۳. بهعنوان عضوی از شبکۀ وسیع خانوادۀ عمران ، معماری و شهرسازی در کشور، با دیگر اعضای شبکه ارتباط برقرار کنند؛
۴. از تجارب و دستاوردهای سایر سازمانها و اساتید بین المللی بهرهمند شوند؛
۵. به جذب مشتریان و رابطان ایرانی و خارجی و ایجاد ارتباط با آنها بپردازند؛
۶. به افزایش و تقویت روحیۀ کارکنان و مشتریان و جامعه فنی کمک کنند؛
۷. به تبادل اطلاعات و دستاوردها و تحقیقات کاربردی، در زمینههای فنی و تولیدی و تجاری، بپردازند؛
۸. اطلاعات جامعی از محصولات مشابهِ تولیدشده گرد آورند و رقیبان را بشناسند و در صنعت خود به رقابت سالم بپردازند؛
۹. فرایند سنجش بازارهای داخلی و خارجی و استفاده از فرصتهای توسعۀ بازار را تسریع بخشند؛
۱۰. با ایجاد فرصت برای مشتریان برای ارائۀ مسائل خود و دریافت راهحل، موفق به شناسایی بهتر گرایش مشتریان و بهکارگیری آن در خدمات آیندهشان شوند؛
۱۱. به نمایش یا بازدید از تجهیزات غیرقابلحمل در بخشهای مختلفِ این صنعت بپردازند؛
۱۲. برای کاهش هزینههای بازاریابی و تبلیغات داخلی و خارجی و افزایش منافع آن اقدام کنند؛
۱۳. به فراهمسازی زمینه برای مذاکره، بهصورت عملی، با خریداران بالقوه بپردازند؛
۱۴. فرصتی برای ارائۀ خدمات و محصولات خود در سطح بین المللی داشته باشند؛
۱۵. از آخرین پیشرفتهای ارائهشده در زمینۀ عمرانی ، معماری و شهرسازی در سرتاسر کشور و جهان آگاه شوند؛
۱۶. با صدها نماینده و کارفرما و سازمان در زمانی کوتاه آشنا شوند؛
۱۷. جایگاهی برای تبادل نظرها و ایدههای خود در سطح بین المللی بیابند؛
۱۸. خدمات بازاریابی خود را به مخاطبان مدنظر ارائه دهند؛
۱۹. با بهترین صاحبان تخصص و مهارت، تصمیمگیران، پیشتازان بازار و مؤسسههای مرتبط ایران وجهان آشنا شوند؛
۲۰. قراردادهای همکاری با مرتبطان صنعت عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست کشور و جهان امضا کنند؛
۲۱. از امکان ارتباطسازی و ملاقات با واسطههای جدید برخوردار شوند؛
۲۲. از نیازها و انتظارهای مصرفکنندگان بازار درک بهتری حاصل آورند؛
۲۳. از فضای موجود، برای توسعۀ هرچه بیشترِ خدمات و افزایش تخصص شرکتکنندگان بهره جویند؛
۲۴. برای آگاهی عموم و با ارائۀ بروشور و کاتالوگهای مرتبط با خدمات و محصولات شرکتکنندگان، فضایی نو بیابند؛
۲۵. برندِ شرکتکنندگان در ذهن کارفرمایان تثبیت شود؛
۲۶. با مهندسانی که بهدنبال راههای بهتر و مطمئنتر برای نیازهای خود هستند، ارتباط مستقیم برقرار کنند؛
۲۷. از فضای موجود برای بهبود بخشیدن استراتژیهای کاریِ شرکتکنندگان داخلی وخارجی، درک بهتری بهدست آورند؛
توجه:
شرایط حمایت و مشارکت در کنگره علاوه بر نمایشگاه جانبی در منو حمایت و مشارکت در کنگره درج گردیده است.