- معرفی ششمین کنگره عناصر کمیاب ایران
- معرفی اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی
- کارگاه های آموزشی سومین کنفرانس ملی رویه های بتنی
- معرفی کنفرانس ملی بافت فرسوده شهری
- پیام رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران
- درباره کنگره دوسالانه و بین المللی سلامت درحوادث و بلایا
- آغاز فعالیت پایگاه رتبه بندی پژوهشی بانکها همزمان با هفته پژوهش
- معرفی اعضای کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
- متن مصاحبه دبیرخانه همایش شرق شناسی، فردوسی فرهنگ و ادب فارسی با دبیرعلمی همایش
- شیوه نقش آفرینی خانواده متاثر از خط مشی های حاکمیتی
- کمیته علمی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی اعضای کمیته علمی و اجرایی یازدهمین کنگره مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری و سومین کنگره سلامت مردان
- صدور گواهی زود هنگام پذیرش مقاله و داوری سریع مقالات
- آغاز اعلام پیش از موعد نتایج داوری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
- برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای شکل گیری و توسعه تعاونی های چند منظوره گردشگری روستایی
- مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه منتشر شد.
- فراخوان مقاله دهمین همایش مجازی بین المللی تحولات جدید ایران و جهان
- درباره چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
پیام دبیر علمی دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
بهرام خیری دبیر علمی دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی طی پیامی گفت:
همزادی خلقت بشر با زندگی اجتماعی و اجتناب ناپذیر بودن توفیق در زندگی اجتماعی جز با تصمیمگیری عاقلانه مبتنی بر اطلاعات، امری است که تجربه تاریخی جوامع بشری نیز موید آن است. در این راستا تصور موفقیت بدون اطلاعات و عدم ابتنای زندگی بر دانایی محوری در جوامع امروزی جز در یک ساز و کار ناکارآمد سیاسی اجتماعی امکان وقوع ندارد. بازاریابی همچون سایر علوم با تاکید بر تاثیرگذاری اجتماعی- سازمانی به عنوان چالشی ترین نیاز امروز نمی تواند خود را از تجهیز به اطلاعات برای تصمیم گیری بهینه و کمک به مدیران برای موفقیت بی نیاز ببیند. بر پایه چنین شواهدی است که اولین گام در فرایند بازاریابی تاکید بر تحقیقات به مثابه نقطه عزیمت بازاریابی برای شناسایی فرصت ها می باشد.
تحولات کسب و کار کشور و بویژه نقش پژوهش های بازاریابی و ضرورت توفیق در فرآیند بازاریابی در این روند، ما را بر آن داشته است تا از منظری دیگر به این مقوله تاثیرگذار، اجتناب ناپذیر بنگریم. ما با این امید قدم در این فضا گذاشته ایم که هم کاستی های چنین فعالیت هایی را جبران نموده و هم عاملی در راستای رضایت مشتریان این صنعت باشیم.
حوزه بازاریابی پیشرفتهای بیسابقهای را در قرن بیستم تجربه نمود و در قرن ۲۱ بی هیچ توقفی به رشد خود ادامه داد. در دهه های اخیر تغییرات شگرفی در تفکر بازاریابی، کاربرد بازاریابی و ایده و عمل بازاریابی به وقوع پیوست که موجبات پیدایش حوزههای مهم بازاریابی و به طور اخص تحقیقات بازاریابی شد.
با توجه به سابقه دیرینهی صنعت تحقیقات بازاریابی در جهان و در مقابل نوپا بودن آن در ایران، از طرفی رشد چشمگیر آن در چند سال اخیر بر این شدیم که با حمایت پژوهشگران، دانشگاهیان و صنعتگران کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی را در محل همایشهای بین المللی شهید بهشتی تهران برگزار نماییم و امید آنکه گام مفیدی در جهت سوق دهی فعالیت های تحقیقات بازاریابی کشور به تراز جهانی و توسعه فرهنگ پژوهش در سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی باشد.
با برگزاری کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی، فرصتی مغتنم به منظور معرفی رویکردهای جدید در تحقیقات بازاریابی، پژوهشهای نوین بازاریابی، ارزیابی چالشهای پیش روی این حوزه و نقش مهم تحقیقات بازاریابی در شرایط رکورد فراهم خواهد گردید. با افتخار دست همه صاحبنظران، پژوهشگران، اساتید، مدیران سازمان ها و دیگر علاقهمندان به تحقیقات بازاریابی را به گرمی می فشاریم و بر این باوریم که با همیاری و مشارکت شما عزیزان، این همایش گامی در راستای برآورده ساختن نیازهای علمی، پژوهشی و کاربردی شرکتکنندگان محترم باشد.