جمعه, ۷ دی , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در جمعه، ۱۸ دی، ۱۳۹۴ | ساعت 20:40 | کد خبر: 1676 نسخه قابل پرینت

پیام پروفسور صنایعی دبیر کل محترم کنفرانس تحقیقات بازاریابی

دکتر علی صنایعی دبیرکل کنفرانس و رئیس پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان طی پیامی گفت: با عنایت به روند پویا و تکاملی ادبیات بازاریابی از بازاریابی ۱ (با منشأ تولید انبوه) به بازاریابی ۲ (بر مبنای مدیریت ارتباط با مشتری) و در نهایت به بازاریابی ۳ (در فضای بازاریابی جامعه گرا) در هزاره سوم، جای بسی مسرت است که دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی نیز با همت اساتید برجسته داخلی و خارجی و دانشگاه های مطرح کشور از جمله دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، شهید بهشتی، صنعتی شریف، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه اصفهان، شیراز، فردوسی مشهد، چمران اهواز و دانشگاه آزاد اسلامی در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار می گردد.

پیام پروفسور صنایعی

پیام پروفسور صنایعی

با همکاری پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان، تفاهم نامه های علمی و پژوهشی و همچنین حمایت های معنوی و اجرایی گسترده ای در راستای جذب دانشگاه های USM مالزی، دانشگاه Lehavre فرانسه و چندین موسسه و شرکت های بازرگانی، بانک های داخلی و خارجی از جمله شرکت سرمایه گذاری ایران و کره (Kotra) و … برای برگزاری هرچه بهتر این کنفرانس منعقد گردید.

خوشبختانه با توجه به رویکرد علمی پژوهشی دبیرخانه کنفرانس و رایزنی های صورت گرفته، امکان انتشار مقالات برتر کنفرانس در دو مجله علمی – پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین و مجله پژوهشنامه مدیریت بازاریابی دانشگاه کردستان که با نمایه های ISC، SID و مجله JIBEمالزی و دانشگاه UEL انگلستان فراهم گردیده است.

امید است با چنین دیدگاه بلندی و با مشارکت صاحبنظران، پژوهشگران، اساتید و همچنین نهادها و سازمان های داخلی گامی در جهت اعتلای سطح مدیریت بازاریابی کشور برداشته شود.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.