- معرفی ششمین کنگره عناصر کمیاب ایران
- معرفی اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی
- کارگاه های آموزشی سومین کنفرانس ملی رویه های بتنی
- معرفی کنفرانس ملی بافت فرسوده شهری
- پیام رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران
- درباره کنگره دوسالانه و بین المللی سلامت درحوادث و بلایا
- آغاز فعالیت پایگاه رتبه بندی پژوهشی بانکها همزمان با هفته پژوهش
- معرفی اعضای کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
- متن مصاحبه دبیرخانه همایش شرق شناسی، فردوسی فرهنگ و ادب فارسی با دبیرعلمی همایش
- شیوه نقش آفرینی خانواده متاثر از خط مشی های حاکمیتی
- کمیته علمی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی اعضای کمیته علمی و اجرایی یازدهمین کنگره مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری و سومین کنگره سلامت مردان
- صدور گواهی زود هنگام پذیرش مقاله و داوری سریع مقالات
- آغاز اعلام پیش از موعد نتایج داوری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
- برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای شکل گیری و توسعه تعاونی های چند منظوره گردشگری روستایی
- مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه منتشر شد.
- فراخوان مقاله دهمین همایش مجازی بین المللی تحولات جدید ایران و جهان
- درباره چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
پیام پروفسور صنایعی دبیر کل محترم کنفرانس تحقیقات بازاریابی
دکتر علی صنایعی دبیرکل کنفرانس و رئیس پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان طی پیامی گفت: با عنایت به روند پویا و تکاملی ادبیات بازاریابی از بازاریابی ۱ (با منشأ تولید انبوه) به بازاریابی ۲ (بر مبنای مدیریت ارتباط با مشتری) و در نهایت به بازاریابی ۳ (در فضای بازاریابی جامعه گرا) در هزاره سوم، جای بسی مسرت است که دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی نیز با همت اساتید برجسته داخلی و خارجی و دانشگاه های مطرح کشور از جمله دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، شهید بهشتی، صنعتی شریف، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه اصفهان، شیراز، فردوسی مشهد، چمران اهواز و دانشگاه آزاد اسلامی در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار می گردد.
با همکاری پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان، تفاهم نامه های علمی و پژوهشی و همچنین حمایت های معنوی و اجرایی گسترده ای در راستای جذب دانشگاه های USM مالزی، دانشگاه Lehavre فرانسه و چندین موسسه و شرکت های بازرگانی، بانک های داخلی و خارجی از جمله شرکت سرمایه گذاری ایران و کره (Kotra) و … برای برگزاری هرچه بهتر این کنفرانس منعقد گردید.
خوشبختانه با توجه به رویکرد علمی پژوهشی دبیرخانه کنفرانس و رایزنی های صورت گرفته، امکان انتشار مقالات برتر کنفرانس در دو مجله علمی – پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین و مجله پژوهشنامه مدیریت بازاریابی دانشگاه کردستان که با نمایه های ISC، SID و مجله JIBEمالزی و دانشگاه UEL انگلستان فراهم گردیده است.
امید است با چنین دیدگاه بلندی و با مشارکت صاحبنظران، پژوهشگران، اساتید و همچنین نهادها و سازمان های داخلی گامی در جهت اعتلای سطح مدیریت بازاریابی کشور برداشته شود.